Sunday, January 3, 2010

keseronokan bercuti...oh..malap sudah...

yea...
akhrnye dpt gak bjln ngan fmly...
hee...srnok tau x??..
dpt men air kt..
lost world of tambun
amt srnok...
pastu tdo kt Regalodge Hotel kt ipoh..
mlm 2 mkn2 kt dtrn ipoh...
wow...tgk muda mudi di sne...
dan aku...bhgie bsme fmly...
haha...
aku bhgie..prot kenyang ngan mee bandung...
stlh dua ari x b'ksmptn mkn nasi..
akhirnye..bbrp suap nasi lemak dpt gak aku cilok drpd org sblh..
yea..nasi lemak pd wktu mlm..agk janggal...
kmudian..cuci2 mata tgk bju2 di greentown..
harge???..not bad..but cm sme je kt kl...
tdo dlm keadaan yg amt bhgie...
kenyang..sjuk...selesa..
yup..
equal 2 tdo mati..
haha..
esoknye anta adek kt star..
wahaha...
aku dh x yah blk hostel...
srnok!!!!but rndu sgt2 kt kwn2...
then..shopng sket..
pastu btlk balik..
mlm ni i have 2 go to umah pak teh at keramat...
need 2 take care of his children 4 two days..
hee....
abislh budak2 2 aku kje kn...
wacaaa!!!!

No comments:

Post a Comment