Tuesday, January 19, 2010

cinta zaman kanak-kanak..wow..

aku bru je bangun dari katil
nak tdo tp x boley...sila tlg sy..
emm...
sedang memikirkan mimpi smlm..maka teringt zaman kanak2
secara tibe2..

teringt kt cinta2 lame..
wawawa..kecik2 dh pandai kn..hebat x???
tyme tadika..ske sgt men kawen2...lalala..indah nye...
aku blk umah kawan...men kt umah die smpy ptg....mkn aiskrim..men kejar2...kaen sek tkoyak....
kne mrh..lalu mrajuk...huhu...

waktu kecik2..
standard la kn ade cinta2 monyet ni...kanak2 yg x mengerti ape2...

aku prnh dpt love letter...hee...srnok!!!!
dlu ade sorg kwn..die amt baek....ketua kelas tyme drjh 5...
stiap kali aku x sapu smph klu tyme aku duty....die yg tlg gantikn..sweet seh...
aku sorg je yg akn tslmt from his punishment...best gle!!!
ktorg jd kwn x lme...then..aku mrh die trok2 coz die tlalu control hidup aku...
aku still jmpe die..tp x serapat dlu..
skrg..aku x prnh sembang ngan die dh...
aku nk ckp sorry kt die...tp....

lg sorg kwn aku ni...mmg bestfriend since drjh 3 smpai drjh 6...
die amt ske tgk filem hindustan..so..perangai die sme cm hero filem2 tersbut..
hehe...ade satu ari..aku lepak2 kt umah die...pas2..die baling kt aku smething....
rupe2 nye..surat..then..phm2 la kn...
aku gelak kaw2 pnye dpn die...smpai jatuh krusi 2...
hahaha...esok nye..aku pas kt sume kwn2 aku..
lalu..terdiam la beliau malu...
aku amt kejam...

zaman kanak2 aku mmg best...
aku tkot nak cte psl sorg manusia ni...huh...
die amt jahat..tp die baek ngan aku...sbgai ketua pengawas saat 2...
dilema mlanda...aku prnah tpkse bwk kwn aku 2 jmpe cikgu...adush...
spe sroh die nakal sgt..aku skdr menjalankn tugas...
die prnh wat satu tmpt kt sbtg pokok ni...die susun ranting2...cm rumah la...
pas2 die ckp 2 utk aku...hee...

aku prnh ketuk kepala die ngan satu plastik guli..then bdarah truk...
aku juz wat muke blur pastu lari...haha..padan muke
die gak la pembuli aku...die prnh msok kn smph ngan air2 smph skali kt dlm beg sek aku...
habis bsh plus bsuk buku2 ilmiah...
huhuhu....kat sek..die slalu kne marah..aku???..skdr bsimpati..
die lah kwn plg lme yg rapat ngan aku...
he is a good friend...

semua cte lme yg perlu disimpan...hehe...
skrg dah ade cte bru
lg best...

aku perlu tdo...nak abis kn mimpi smlm...
awk..
sy rindu awk skrg.....


No comments:

Post a Comment