Wednesday, April 27, 2011

tanda tanya?

assalamualaikum.

ustaz ber'couple'??
mana boleh. nama pun ustaz!!

doktor merokok??
mana boleh. merokok bahaya untuk kesihatan!!



...::TAPI::...



ustaz merokok??


besa la tu..ustaz pun manusia gak..




doktor ber'couple'??


besa la tu..doktor pun nak ada 'life' gak..




BIASA tu maksudnya x salah ke??

bukan ke merokok tu membahayakan kesihatan dan boleh memudaratkan diri sendiri. kenapa kita x boleh cederakan badan kita??sebab memudaratkan diri kan??
tapi kenapa boleh plak merokok??
kenapa kita x boleh bunuh diri or orang lain??tapi kalau merokok tu kan macam bunuh diri dan orang sekeliling??
beza ke ek??

sama juga bab couple ni. kenapa ustaz je x boleh couple..doktor boleh??kan sama2 islam..

dia salah sebab status dia sebagai ustaz or doktor je ke??

notakaki: bukan nak salahkan ustaz or doktor..sekadar dijadikan contoh...

1 comment:

  1. hurm.. laen mcm je bunyinye uh.. ade pape ke..?

    ReplyDelete